Klachtenregeling
Klacht over één van de verloskundigen van Het Verloskundig Centrum?
Het is belangrijk dat je je goed voelt bij je verloskundige. Want zwanger zijn is al spannend genoeg.
Daarom doen we er alles aan om jou en je kindje goed te begeleiden.
Het is prettig als het contact met de verloskundige en andere professionals in onze praktijk deskundig en aangenaam verloopt. Soms gebeuren er helaas dingen die de relatie verstoren; je bent ontevreden en/of hebt een klacht.
1. Bespreek je klacht met je verloskundige
Zit je met vragen? Of twijfels? Ben je ergens ontevreden over? Vertel het ons. We nemen graag de tijd om rustig met je te praten en
te proberen in een persoonlijk gesprek het probleem te bespreken en op te lossen. Vaak helpt een gesprek verhelderend en voel je je hopelijk alsnog gehoord en begrepen.
2. Schakel onze klachtenfunctionaris in
Lukt het niet om er samen met ons uit te komen? Of wil je hulp bij het indienen van een klacht? Neem dan contact op met de klachtenfunctionaris van Stichting DOKh.
Zij (of hij) is onpartijdig, werkt onafhankelijk en helpt je graag verder met ondersteuning en advies. Ook bemiddelt de klachtenfunctionaris bij het vinden van een oplossing.
Alles wat je de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk.
Contactgegevens
Stichting DOKh Afdeling Klachten en Geschillen
Robijnstraat 6
1812 RB ALKMAAR
Tel: 072-520 83 25
E-mail: klachtenengeschillen@dokh.nl
Website: www.dokh.nl